Wymagany jest jedynie dowód osobisty. Aby uzyskać pożyczkę niezbędne jest również posiadanie telefonu komórkowego oraz indywidualnego konta osobistego w banku.
W celu zweryfikowania zdolności kredytowej Klienta, w niektórych przypadkach możemy zwrócić się z prośbą o przedstawienie zaświadczenia o zatrudnieniu, wyciągu bankowego lub innego dokumentu, poświadczającego o uzyskiwaniu stałego dochodu.
Pieniądze przekazywane są przelewem na wskazane konto bankowe.
Na podstawie podpisanej umowy, na wskazany przez Klienta adres korespondencyjny oraz mailowy przesłany zostanie harmonogram spłaty pożyczki. Na jego podstawie należy dokonywać regularnych spłat rat pożyczki. Wskazaną kwotę przelewa się na indywidualnie nadany numer bankowy, który został wskazany w umowie.
Mikrorata nie pobiera żadnych opłat weryfikacyjnych. Celem autoryzacji danych wysyłamy do klienta kuriera z kompletem dokumentów, który potwierdzi Państwa tożsamość.
Niestety nie. Wymagamy, aby klient nie figurował w żadnym rejestrze dłużników BIG - InfoMonitor, ERIF lub KRD.
Tak. Warunkiem jest natomiast niezaleganie w spłacaniu rat oraz odsetek w innej instytucji. Dodatkowo, Klient nie może figurować w rejestrach dłużników BIG.
Jest to możliwe, ale wymagane jest spłacenie przynajmniej połowy rat obowiązującej pożyczki.
Oczywiście!. Po skontaktowaniu się z Biurem Obsługi Klienta, Klient może w dowolnym momencie uregulować całe zobowiązanie. Na infolinii otrzyma informację o dokładnej kwocie, która pozostała jeszcze do spłaty.
Klient, który wcześniej ureguluje swoje zobowiązanie, nie ponosi żadnych kosztów.
W tym przypadku zalecany jest jak najszybszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu znalezienia dogodnego, indywidualnie wypracowanego rozwiązania.
Istnieje taka możliwość. W tym celu należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, w celu uzgodnienia dalszych kroków.
Pożyczka może nie zostać udzielona jeśli:
- Pożyczkobiorca widnieje w rejestrze dłużników, prowadzonym przez Biuro Informacji Gospodarczej, czyli w InfoMonitor, ERIF lub KRD.
- Nie możemy skontaktować się telefonicznie z klientem w celu dokończenia procedury weryfikacyjnej.
- Osoba nie posiada odpowiedniej zdolności kredytowej - istnieje zbyt duże ryzyko niespłacenia pożyczki w terminie.